Retourneren:

> U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

> U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product zonder kosten retour te sturen.

> Na bezorging van uw bestelling ontvangt u per mail een retourlink, waar mee u een verzendetiket kunt aanmaken voor gratis retourzending. 

> U kunt uw pakket verzenden via een PostNL Servicepunt. Hier ontvangt u een verzendbewijs. Dit moet u bewaren totdat wij uw retour verwerkt hebben.

> Zodra wij uw retour hebben ontvangen, krijgt u het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

> Voor buitenlandse bestellingen geldt dat de kosten van het retour zenden voor eigen rekening zijn.

> Indien u gebruik maakt van uw recht de bestelling te annuleren, zal het product met alle geleverde toebehoren en (indien redelijkerwijze mogelijk) in originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.

> Om uw retourzending snel te kunnen verwerken hebben we de pakbon of de factuur nodig. Wilt u deze bij uw retourzending insluiten?

> U mag uw retour pakket ook afgeven in één van onze winkels.

Het retouradres is:

Krisman Schoenmode

Assendorperstraat 120

8012 CC Zwolle 

 

Ruilen:

Voor omruiling zijn er 2 mogelijkheden.

 1) Wilt u de schoenen snel in huis hebben dan plaatst u een nieuwe bestelling, die u ook afrekent.

Vermeldt bij deze bestelling dat u wilt ruilen.

Uw bestelling wordt zo snel mogelijk verzonden.

Sluit de pakbon of de factuur in bij het retour pakket. Verzendt dit pakket zonder kosten, met gebruikmaking van de retourlink  die u na bezorging van uw bestelling per mail hebt ontvangen, waarmee u een verzendetiket kunt aanmaken voor gratis retourzending.

 2)  Deze methode duurt langer omdat wij de nieuwe bestelling pas verzenden als het retour pakket door ons is ontvangen. Het heeft als voordeel dat u maar 1 keer hoeft te betalen.

U plaatst een nieuwe bestelling en kiest voor betaling per bankoverschrijving. Vermeldt dat u wilt ruilen.

Sluit de pakbon of de factuur in bij het retourpakket. Verzendt dit pakket zonder kosten, met gebruikmaking van de retourlink  die u na bezorging van uw bestelling per mail hebt ontvangen, waarmee u een verzendetiket kunt aanmaken voor gratis retourzending. 

Als wij uw pakket ontvangen hebben wordt uw nieuwe bestelling verzonden.

 U mag uw bestelling ook ruilen in één van onze winkels. Graag de pakbon of de factuur van de te ruilen schoenen meenemen.

 Retouren kunnen alleen geaccepteerd worden indien het artikel geretourneerd wordt in de staat zoals het door u ontvangen is.

 

Terugbetaling:

Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen na het annuleren van uw bestelling, maar wel zo snel mogelijk na ontvangst van de retourzending terugbetaald. Hiervoor gebruiken we dezelfde betaalmethode als die waarmee uw bestelling betaald is.

Een iDeal betaling of een bankoverschrijving is binnen 3 werkdagen na terugbetaling bijgeschreven op uw bankrekening.

Een creditcardbetaling wordt gestorneerd. U kunt het bedrag terugvinden op het maandoverzicht van uw creditcard.

Artikelen die teruggebracht zijn in één van onze winkels worden niet contant terugbetaald, maar via één van bovengenoemde betaalmethodes.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@krisman-westeneng-schoenen.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Uiteraard doen wij er graag alles aan om eventuele problemen zo spoedig mogelijk op te lossen.

 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen vanzelfsprekend ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.